Läkaren

Idag var jag hos läkaren igen. Fick träffa en annan den här gången, och hon var mycket bättre! Hon var mer noggrann och frågade massa och så. Däremot sa hon inget alls om vad det är för fel, men jag antar att det är för att hon också tror att det är ischias. 
Hon skickade en remiss till magnetröntgen också... Bläh, jag vågar inte! Hatar små utrymmen... Jaja. Jag måste ju, så det är väl bara att blunda och försöka tänka på något annat medan jag är där inne. 

Fick i alla fall lite starkare medicin den här gången. Det andra jag fick hjälpte ju knappt över huvud taget. Så jag fick Panodil Forte. Hoppas DET hjälper i alla fall! Nu har jag ju inte ens fått sova utan att vakna heeela tiden.. 

Jaja. Ska inte klaga ;)
Nu ska jag lägga mig i alla fall. Imorgon blir det att gå runt och dela ut lite reklam!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0