Öppna förskolan

Hej!
Imorse vaknade Alice runt 7 och åt lite ersättning. Sen somnade hon om igen, och vaknade 11:15!!! Och hon somnade ju efter 19 igår kväll. Så det är typ...väääldigt länge.
Menmen, hon behövde väl det då :)

Som rubriken säger så var vi på öppna förskolan idag. Gick hemifrån vid 12:45, mötte Lina och lilla Amanda runt 12:50 och sen vi mot Västerleden för att möta upp Malin.
Det var kul! Alice verkade gilla det massor. Kul med andra små bebbar :)

När vi gick därifrån gick Malin hem och jag och Lina gick till rimi för att handla.

Sen blev det hem och gosa lite innan vi åkte och lämnade Alice hos sin morfar, för vi skulle storhandla. Puh... Inte skönt med min rygg kan jag ju säga. Menmen, skönt att ha det gjort! :)

Nu sitter jag och slappnar av lite i soffan. Väntar på att kokvattnet ska svalna. När det har gjort det ska jag hälla vattnet i alla flaskor och sen sooova!

Godnatt!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0