2010-04-14

Hejsan

Vet att jag inte har skrivit på några dagar...igen. Men den här gången har jag i alla fall haft en anledning till det, haha. Jag har varit magsjuk. Fick även sjukt hög feber natten efter. Inte kul! Och nu har jag lyckats bli förkyld också. Sån otur man kan ha...

Jaja! Idag skulle jag ha gått till nån sjukgymnast och dietist, fick en tid dit av barnmorskan. Men jag orkar verkligen inte med det idag, så jag får ringa och fixa en ny tid om det går. Om två veckor ska jag i alla fall dit å lyssna på bebbens hjärta och sådär för första gången :) 

Just nu orkar jag inte skriva mer, skriver nog lite mer ikväll!

Elin

Jättefin blogg !

lycka till med barnet också :-)

2011-04-14 | 15:03:24 | http://bananene.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0