2011-04-08

Så, nu hade jag tänkt börja blogga igen, haha. Kanske inte blir jättemycket bloggande, men så mycket som möjligt i alla fall! Får skriva när jag har något att skriva om, helt enkelt. 

Jag och Jimmy har ju varit i Trollhättan i lite mer än en vecka, vi kom hem i tisdags. Självklart fick vi lite bebisgrejer när vi kom dit, haha. Ett täcke, och en bärsele fick vi av Gisela. Och så fick vi kläder av Sussi :) 
Vi köpte lite kläder själva också, jättesöta! 
När vi kom hem igen fick vi även massa grejer av mamma. Många fina, jättesöta kläder :D  Vi får se om det kanske kommer upp en bild på allt senare. Annars lär ni nog få se en bild om några månader när dom väl sitter på våran lilla flicka :)<3 

Hm...vad ska jag skriva mer då?
Jo! Jag fick MVG på slutprovet i medicinsk grundkurs. Känns riktigt bra! Nu får vi hoppas att det går lika bra i nästa kurs också :)

Jag och Jimmy har ju fått ett erbjudande på en lägenhet, förresten. Så håll tummarna för att vi får den, är ni snälla! :) haha

Nu ska jag hitta på något annat. Hejhopp!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0