2011-04-19

Nämen, även fast jag skrev igår så kom jag ihåg att skriva idag också. Det börjar gå bättre med bloggandet nu! Ska försöka fortsätta såhär nu också. 

Idag har jag varit i skolan. Det var kul att komma tillbaka igen efter fyra veckor "ledigt"! Lite rörigt i klassen eftersom att alla inte läser samma kurs just nu, men det är rätt kul att se vad dom andra håller på med ändå :) 
På lunchen gick vi till Amazing Thai och åt. Jag har aldrig ätit där innan, tror jag. Det var jättestark mat där! I alla fall det jag åt. Stackars bebis...haha! 

Just nu väntar jag på att Lena (min lärare) ska skicka min nya studieplan till mig. Jag har ju fått ändra om lite i studieplanen. Flyttat om kurserna lite. För i kursen jag skulle ha läst nu egentligen är det praktik, och på praktiken ska man ju lära sig att lyfta bland annat. Och det ska ju inte jag göra nu med bebben i magen.
Så istället för att läsa den långa kursen resten av terminen, så ska jag få läsa tre lite kortare kurser som inte har praktik :)

Nu kom Jimmy hem så nu ska jag kramas lite!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0