Stark spark!

Hm...våran lilla flicka börjar bli stark nu, tror jag. Nyss råkade jag lägga datorn liite på magen, och då sparkade hon till jättehårt så att datorn hoppade till lite. Haha :)

Idag är det 11april! Alltså är det exakt fyra månader kvar tills hon är beräknad att hälsa på oss :)  
Tiden går fooort!

Haha, vet inte riktigt vad mer jag ska skriva, ville bara skriva något i bebis-kategorin. Har ni sett att jag har blivit duktig med det förresten, att lägga in mina inlägg i kategorier? En lista på dom fyra kategorier jag har finns till vänster i bloggen.

Jaja! Eftersom att jag inte har något mer att skriva, så får jag väl sluta då. Kan avsluta med att lägga upp en ultraljudsbild på lillflickan. 

Haha, den här bilden är så söt. Fast konstig. Hon ser ut som en liten alien :')<3





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0