Talang

Jag sitter här i soffan och ser på talang. Tänkte jag skulle skriva något, för nu är det rätt många som har börjat läsa min blogg. Det är ju kul! Men ni får gärna börja kommentera lite mer. Blir så mycket roligare att blogga då :) 

Imorgon kommer Jimmy hem! Jag saknar honom så sjukt mycket. Han har ju varit i Trollhättan i...typ 10dagar eller nåt. Känns som en evighet, haha. Men imorgon kommer han hem, och då ska jag krama sönder honom lite :) 

Hum...vad ska jag skriva mer då? 
Jo! Det är rätt många som vill se en bild på magen nu. Så jag tänkte lägga upp en bild någon dag. 

Nu är reklamen slut, så nu får jag sluta skriva.
Pusshej!


jimmy

de ska bli så skönt att få vara med dig igen darling <3

2011-04-29 | 23:28:33 | http://jimmygustafsson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0