2011-08-09

Godmorgon!

Idag är dagen som jag har gissat på att bebis ska komma ut. Meeen, jag börjar tro att jag har fel nu.. Fast det kan ju hända något plötsligt, så vi får väl se, haha. 
Det är många som har gissat nu, så jag tänkte uppdatera listan en gång till när jag är klar med det här inlägget. 

Hm... Igår var vi hos barnmorskan igen. När hon kände på magen för att känna hur långt ner bebis ligger sa hon "den ligger jättelångt ner nu, det är nog dags snart". Wie! Allt annat såg också bra ut. Jag hade lite högt övertryck bara, det låg precis på gränsen sa hon. Men det kunde också vara ett tecken på att det är nära nu :D 
Snart är Alice här ♥

Vi fick även en ny tid, ifall hon skulle bli jättesen, den 22augusti. Men den tiden hoppas jag att vi inte behöver!

Idag ska jag bara vara hemma och fixa lite här, tror jag. Blir väl att plugga lite också. 
Nej, nu ska jag uppdatera listan, sen blir det frukost!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0