2011-08-10

Jahapp. Jag har haft fel hela tiden, Alice ville visst inte komma igår, haha. Imorgon är beräknat datum i alla fall, vi får väl se om hon bestämmer sig för att titta ut då! 

Jimmy åkte nyss till jobbet, och då gick jag och satte mig här direkt, haha. 
Jag har ju vart så duktig och städat här idag. Plockat undan småsaker, torkat av bänkar och så, dammsugit och skurat. Nu har jag väldigt ont i ryggen, men det är skönt att ha rent. Jag har blivit lite städgalen tror jag... Haha!

Skulle precis logga in på skolan och göra klart den sista uppgiften i kommunikation-kursen. Och då såg jag att läraren har rättat dom andra uppgifterna. Jag fick VG på båda två! Och jag har inte ens använt någon bok! Så nu är jag riktigt glad :D
Nu kommer det säkert gå bättre med den sista uppgiften också. Hade verkligen fastnat på den innan, förstod den inte riktigt. Men läraren har förklarat lite nu, så nu SKA den bli klar! 

Hm...nu ska jag ta något att äta, sen blir det plugg.





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0