2011-08-12

Blir det någon bebis idag då?
Det känns inte som det, faktiskt. Det blir säkert söndag, som många har gissat på. För jag känner inte av något alls! 

Nu har jag precis tagit mig upp ur sängen. Idag blir det bara att vara hemma, tror jag. Ska jag åka någonstans blir det väl till affären, men jag vet inte om det behövs.
Jag har börjat bli lite smårädd för att gå utanför lägenheten nu, haha! Tänk så skulle allt börja när jag är ute någonstans? Nej, tack. Jag stannar nog hemma och har tråkigt istället. 

Hm...det har blivit lite dåligt med bilder på bloggen den senaste tiden. Orkar inte hålla på med sånt längre. Men det blir bättre när bebis har kommit. Då blir det säkert bilder i nästan varje inlägg ;)

Nej, nu får det bli frukost, jag är sjukt hungrig! 


patience -Ung & gravid

Ingen bebis för mig häller :(... i Genomsnitt går man över 4 dagar så vi får hoppas på smått på Måndag iallafall! :) Snart är våra små troll här iallafall ^^<3

2011-08-12 | 10:40:37 | http://mylovingbaby.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0