2011-08-23

Hej! 
Det har inte blivit så mycket skrivet här i bloggen på ett tag nu. Men så får det vara nu, Alice är ju viktigast! :)

Igår blev hon en vecka. En hel vecka! Det gick väldigt fort...
Igår var vi även på BVC, och vi fick en jättebra sköterska! Allt såg jättebra ut. Alice väger nu 3150g och är 49,1cm lång. 

Navelsträngen lossnade i helgen förresten, och det verkar som att den lossnade lite för tidigt. Men det frågade vi om igår, och det var ingen fara, det såg fint ut ändå. Hon tipsade i alla fall om att vi skulle köpa koksaltlösning och tvätta naveln med, då skulle den tydligen läka fortare :) Så det har vi gjort!

Idag har Alice inte haft en bra dag. Jag tror hon har haft ont i magen, stackarn. Så hon har inte vart så glad. Men nu verkar det vara bra igen. Just nu ligger hon på min mage och sover, hon gillar inte att ligga själv idag verkar det som. Men jag klagar inte! Det betyder att jag får mera mys, hihi :D 

Jimmy står och lagar mat nu, medan jag sitter här och slöar, haha. Han är så snäll, min älskling 





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0