2011-08-29

Heej!

Har inte skrivit på några dagar nu igen, men jag antar att ni förstår att mycket av min tid går till Alice. 
I helgen har Jimmys föräldrar vart här. Dom hade med sig massa grejer till Alice! Jättesnällt :)  
Vi har väl inte gjort nåt speciellt egentligen. Mamma var här och fikade både i lördags och igår, och Alice fick tre par byxor av henne :D 
Igår åkte vi även till ikea, där fick Alice ännu mer grejer av sin farmor och farfar. Även jag och Jimmy fick lite grejer där, hehe. Men jag orkar inte lägga in bilder på sånt vi har fått just nu... 
Och idag åkte dom hem till Trollhättan igen! 

Vi har fått ett nytt köksbord, förresten. Pappa skulle köpa nytt, så vi fick hans. Det passar nog lite bättre än det gamla, som var helt fyrkantigt. 
Så det var vi och hämtade idag.
Hm...annars har det nog inte hänt något mer. 

Nu sitter jag här, Alice har precis ätit såhon ligger på min mage och sover nu. Men nu ska jag nog lägga ner henne i vaggan och fixa en islatte!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0