8 dagar...

Nej, nu går tiden väldigt långsamt tycker jag. Men samtidigt går det jättefort..?
Imorgon är det bara en vecka kvar tills hon är beräknad. En vecka!
Kom ut nu, Alice!
Eller, okej...kom ut när jag har vart duktig och packat klart väskan. Haha, börjar verkligen bli dags att packa klart den..

Nu sitter jag här (som vanligt på morgonen) och läser bloggar och har
precis ätit frukost. Idag blir det nog inte så mycket plugg. Vill att läraren ska
rätta dom uppgifterna jag har skickat in först, så jag vet om jag ska lägga
ner ännu mer tid på den sista uppgiften eller inte. Egentligen vill jag bara bli
klar med den här tråkiga kursen nu, men samtidigt vill man ju ha ganska bra betyg också :)

Så idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Det är fint väder, men jag vill
inte gå ut själv - man vet ju aldrig om hon heeelt plötsligt bestämmer sig för
att komma ut.
Jag har ju faktiskt börjat känna av lite mer förvärkar nu igen. 
Så jag får väl se om Jimmy vill följa med på en promenad ikväll eller nåt. 

Nu ska jag nog spela lite piano i alla fall!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0