BF + 2

Jahapp. Två dagar över tiden. Det är ju inte så mycket, egentligen, men ändå jobbigt. Vill ju ha min bebis här nuuu! :)
Kanske kommer hon inatt? Det är många som har gissat på att hon kommer nu inatt eller imorgon. Hoppas!

Idag har jag städat massa...igen. Hahaha, jag städar hela tiden för att ha något att göra. Och det är ju alltid skönt att ha det rent och fint hemma :) 
När jag hade städat klart åkte vi runt och letade efter nån affär med bilgrejer, för Jimmy behövde något.. Men det var inget som hade öppet. Så vi åkte och handlade istället. Och nu är vi hemma igen. Jimmy sitter och spelar nåt tråkigt spel på datorn, och jag sitter här. 

Om ett tag ska vi väl laga lite mat. Tacos! 
Men först blir det nog att nörda på facebook ett tag...





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0