BF + 4

Fjärde dagen över tiden idag. Igår kändes det jobbigt att hon inte har kommit än, men idag känns det bättre. Hon kommer ju inte vara kvar i magen för alltid, eller hur? Haha. Tror man får gå 16 dagar över tiden i Uppsala, så det är ju max 12 dagar kvar i alla fall :)

Nu tror jag att det börjar hända något också. Igår kväll fick jag ont, sen har jag vaknat massa gånger inatt av att jag har väldigt ont, och nu när jag vaknade så hade jag fortfarande ont. Känns som att det blir värre hela tiden också. Så jag hoppas! 

Nu ska jag äta frukost, och sen blir det nog sängen en stund till, faktiskt. Haha :)

patience -Ung & gravid

sv; ja förhoppningsvis är det på G för oss båda. Jävligt trött på detta nu -.- Haha...

2011-08-15 | 14:36:32 | http://mylovingbaby.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0