Godmorgon

Jag förstår inte varför jag inte kan sova längre. Om man är såhär trött, då borde man kunna sova! 
Jaja, det är bara att vänja sig ;) 

Idag ska jag göra klart den sista uppgiften i den är kursen, hade jag tänkt. Kan ju inte vänta hur länge som helst på att läraren ska rätta dom andra uppgifterna. Sen är det bara att börja på nästa kurs! Hoppas den är roligare, haha. 
Borde kanske börjat plugga till läkare istället? Haha! Det är ju SÅ mycket roligare att läsa om kroppen, medicin och sjukdomar och sånt. 
Fast...nej, att vara läkare är nog inget för mig, haha. 

Nu ska jag i alla fall äta frukost och läsa lite bloggar. Sen plugga...

Anonym

Ja läkare !!!!

2011-08-05 | 10:05:12 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0