Godmorgon!

Eller...jag vaknade för typ två timmar sen, men jag säger godmorgon ändå! Haha. 

Igår blev ju Alice två veckor, kom jag på. Glömde skriva det igår. Tiden går fort!

Idag ska jag gå med Malin till brödet och fiskarna. Annars har jag ingen aning om vad vi ska göra idag. Köpa mjölk ska jag göra i alla fall! Skulle ju göra islatte igår, men vi hade ingen mjölk hemma så det gick ju inte :( haha. 

Intressant? Hahaha. Har inget att skriva om, som ni kanske märker. 
Äsch, jag lägger upp en bild på Tokis istället, så får jag väl skriva sen istället. 






















Emma

sv: jo förhoppningsvis går det över och jag längtar ju inte till de sista veckorna...hehe ^^



Åh så söt lilla Alice är :))

2011-08-30 | 19:08:42 | http://tobemee.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0