Godmorgon.

Jag vaknade precis, och nu ligger jag i sängen och bloggar från mobilen. Älskling åkte precis till jobbet. Och Bagge, den mest irriterande katten på jorden, försöker fånga en fjäril här inne. Men han lyckas inte, så han bara glider runt, runt på golvet här inne. Dumma katt... Om läraren har rättat mina andra uppgifter idag så blir det att göra klart den sista. Förutom det blir det väl att tvätta lite. Annars ska jag bara vila! Jag har sovit ganska dåligt inatt med. Självklart har jag vaknat av alla dom vanliga kisspauserna, fast bara två gånger inatt faktiskt, haha. Men sen vaknade jag även vid kl 3 inatt av en förvärk som gjorde riktigt ont, sen kom det två till. Och så låg jag vaken till kl 5 ungefär. Så jag är rätt trött idag med. Men att vara lite trött har väl ingen dött av! :) Jag är glad att något verkligen börjar hända nu, snart är Alice här!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0