Jordgubbar <3

Nehepp, det blir visst ingen bebis idag heller. Undrar när hon tänker komma ut? :)

Vi har precis stängt av datorn och lagt oss. Vi har sett några avsnitt av House och ätit jordgubbar. Mums!
Så nu ligger jag i sängen med Bagge på min arm och lyssnar på Jimmy som snarkar. Han somnade så fort vi hade kollat klart på House tror jag, haha <3
Själv är jag inte trött alls än. Ligger bara och tänker på när lillan ska titta ut. Jag mår illa också. Kanske är ett tecken på att det är nära?
Haha, man vill bara att hon ska komma ut nu, så man tolkar allt som tecken på att hon är påväg... Haha!

Jaja, nu får väl jag också försöka sova lite. Skriver antagligen mer imorgon.
Godnatt!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0