Paus från pluggandet

Ja, nu förtjänar jag allt en liten paus. 
Den här uppgiften är så jobbig... Jag ska skriva TVÅ fallbeskrivningar där man ska skriva om vilka olika typer av krisfaser man kan drabbas av, man ska beskriva vanliga reaktionsmönster i olika krissituationer. Sen ska man även skriva om hur dom olika kristillstånden kan påverka kommunikationen OCH ge förslag på hur kommunikationen ska ske i dom sammanhangen. 
Jag orkar inte! Haha..

Så nu får det bli en liten lista här istället. 

Vad är det första du tänker på när du vaknar? – Jahapp, dags att kissa igen... (haha)
Har någon sett dig i underkläder de senaste tre dagarna? – Haha, japp.
Om du var så full att du inte kunde gå, skulle den person du senast pussade ta hand om dig? – Det tror jag allt att han skulle göra :)
Har du någonsin pussat någon som varit hög? – Ja..
Vad skulle du säga om personen du har känslor för skulle plinga på din dörr? – Personen jag har känslor för bor i samma lägenhet som jag, så det är rätt tveksamt att han skulle plinga på min dörr...haha.
Vem tog senast på din rumpa? – Räknas djur? I så fall var det Bagge. Annars Jimmyplupp :)
Har du syskon som är äldre än 21? – Nej.
Hur fick du ditt senaste blåmärke? – Jag får blåmärken så lätt, så jag vet inte. Men så klumpig som jag är så var det väl av att jag gick in i något... Hahaha!
Har du någonsin fundera på att pierca din tunga? – Nej. Det är faktiskt något jag aldrig skulle göra.
Brukar du tänka innan du talar? – Oftast?
Skulle du någonsin kunna tatuera dig? – Haha, ja. Jag vill ha fleeer! Blir nog en till snart :)
Har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? – Ja :)
Tror du att du skulle klara en månad utan att svära? – Ja. Har jag klarat 19år utan att svära högt, så ska jag nog klara en månad till, hahah.
Man vet aldrig vad man har innan man förlorat det. Sant eller falskt? – Sant.
Har du någonsin kysst ett ex efter att ni gjort slut? - Ja.
Vilka ställen har du varit på under de senaste tre timmarna? - Ehm... Sängen, toaletten, köket, toaletten, vid datorn, toaletten. HAHA! Tror ni förstår. Är kissnödig hela tiden :(
Vem har du umgåtts med idag? – Bara lilla Bagge :)
Är du en elak person? – Väldigt!
Om du hade en miljon, säg en sak du skulle köpa? – Till att börja med - kläder.
Vad lyssnar du på just nu? – Alan Jackson 
Tror du att andra människor tycker illa om dig? – Finns säkert en del som gör det?
Om du var jagad av en alligator, vad skulle du göra? – Öh...klättra upp i ett träd och hoppas på att alligatorer inte kommer upp i träd...hahaha.
Är du lycklig? – Så lycklig man kan bli :)
Vem kramade du senast? – Jimmy.
Är du rädd för mörker? – Mja..
Vad drack du senast? - Cola!
Tror du att två ex kan vara vänner? – Yes.
Skulle du vilja vara berömd? Om ja, för vad? – Nej, tror inte det. 
Nämn någonting du verkligen vill ha just nu? – Jag vill ha min lilla bebis i famnen nu! 
Finns det någon person som du aldrig vill förlora? – Ja, det är klart.
Hur många gånger finns a med i hela ditt namn? - 5: Nina Margareta Karlsson. 





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0