Pluggeliplugg

Det är jättefint och skönt väder, och vad måste jag göra? 
- Plugga...

Och Jimmy är sjuk... Hoppas verkligen inte att jag också blir det! Det är ju meningen att jag ska vila upp mig ordentligt nu :) 

Jaja, idag lär det väl bli en pluggdag i alla fall...igen. Måste även packa klart bb-väskan, har fortfarande inte gjort det. Dumma mig, det kan ju vara dags när som helst nu! Så det SKA jag göra idag. 

Nu är det i alla fall augusti - Lillans månad. Och det är bara 10 dagar kvar tills hon är beräknad att komma. Fast jag har ju gissat på att hon kommer ut till oss den 9augusti. Har haft den känslan hela tiden, får väl se om det blir så :) 
Och om jag har rätt så är det bara 8 dagar kvar, sen har vi världens finaste bebis hos oss! ♥





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0