Tråååkigt...

Jag har jättetråkigt! Och...bara för det blev jag på dåligt humör, och det är ju inte så kul..? Dessutom är Bagge irriterande, fast det var ju inget ovanligt... Men då blir man inte direkt på bättre humör. 

Min älskling har somnat så sött inne i sängen, han var jättetrött idag. Kanske borde gå in och gosa med honom? Fast då kanske han vaknar...
Äsch, jag sätter mig och spelar piano en stund. Det gör att jag slutar tänka, och stänger av mig själv en stund, och sen blir allt bra! :)

Musik fixar allt ♥

Madde

Halloj! Roligt att du kikat in på min blogg, så då tog jag mig en titt på din! :) Rätt segt att gå över tiden, man vill bara att de ska komma igång så man får träffa bebisen, men som du skriver snart så får vi göra de :) Hoppas du slipper gå över, är ju nära för dig! Lycka till! :)

2011-08-04 | 23:02:14 | http://dene.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0