111215

Hejhej

Alice sov jättedåligt inatt också. Det måste vara tandens fel. Usch, stackars bebis. Jag själv håller också på att få en tand, och det är inte skönt! Så jag kan ju tänka mig hur ont det gör på Alice :( 

Jaja, vi har väl sovit nästan en timme åt gången inatt i alla fall, så helt döda är vi inte, haha. Nu sover Alice igen, men hon vaknar nog snart. 

Ikväll ska vi åka till Västerås och köpa julklappar, för det har vi inte gjort än! 
Sen blir det nog hem och sova, tror jag faktiskt. Alice kommer säkert vara trött, och jag kommer vara jättetrött. Så då hoppas jag på att Alice vill sova lite :)

Nu ska jag börja med disken, så får vi väl se hur mycket jag hinner med innan Alice vaknar.

Kusin vitamin

Stackars lilla Alice då :(



Prova att stryka lite flytande Alvedon på stället där tanden är på g innan hon ska sova. Kan hjälpa att bedöva lite!



Kram

2011-12-15 | 19:44:24 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0