Dålig uppdatering...igen.

Förlåt för det, men jag har haft tillräckligt mycket att göra ändå!

I fredags kom Jimmys föräldrar hit, och i lördags kom även mamma, Svennis och Malin hit (med Fabbe och Zacke också, såklart). Då blev det kalas för mig som hade fyllt år. 
Jag gjorde mat; Baconlindad vitlökskyckling med grönpepparsås och hasselbackspotatis. Det verkade dom tycka om väldigt mycket! Sen åt vi tårta, såklart. Jag hade gjort en banan och kiwitårta med after eight. Den tyckte dom också om massor. 
Kul! :)

I söndags tog vi det bara lugnt fram tills Jimmys föräldrar skulle åka hem igen, och igår städade jag lite här hemma.

Och idag har jag också städat. Jag skulle ha följt med mamma till Fabbes dagis och sett på luciatåg, men så blev det inte. Mamma, Fabbe, Malin och Zacke kom hit och fikade lite istället :) 

Vi har precis ätit spaghetti och köttfärssås, och nu tar vi det bara lugnt. Alice sover som en stock, hon har vart vaken mycket idag :)




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0