Dåligt

Ja, det har varit lite dåligt med inlägg på bloggen ett tag nu. Men nu tänkte jag komma igång igen! 

Till att börja med får jag väl skriva lite om vad som har hänt sen sist. Men det blir bara lite kort.
Förra helgen var vi ju i Trollhättan. På lördagen var det kalas för Jimmy som fyllde år, det var kul! På söndagen var vi bara hemma där hos Jimmys föräldrar, på kvällen blev det kinamat. 
I måndags åkte vi hem.

Sen vi kom hem har jag städat. Massor, haha. Sen så har jag julpyntat här. Inte mycket, men lite i alla fall. Det blev fint! Kanske kommer upp bilder på det senare. Nu hinner jag nog inte lägga in bilder på datorn, för jag tror att Alice är påväg att vakna. 

Idag hade jag bara tänkt vara hemma. Det kanske blir en promenix efter lunch någon gång, annars ska vi nog inte göra något speciellt. 
Nu vaknar Alice, så nu får jag sluta!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0