Lilla bebis, sov!

Alice har sovit ganska dåligt dom senaste dagarna. Eller, inatt sov hon väl ganska bra. Men nätterna innan har varit jobbiga. Inte för att jag tycker att det är speciellt jobbigt att gå upp med henne på natten, utan för att hon "vaknar" (hon vaknar egentligen inte, bara skriker en stund och somnar om igen när man går dit och kramar om henne lite) med ett panikskrik. Och jag har ingen aning om varför. Det är inte kul!
Vad kan det vara?
Jag tror inte att det är tanden, för om det gör ont borde hon ju vakna upp på riktigt. Men det gör hon inte, det är precis som att hon skriker och gråter i sömnen. Så läskigt.
Kan det vara mardrömmar? Drömmer små bebisar om läskiga saker?

Skönt att det börjar bli bättre nu i alla fall. Nu är det mest det att hon inte VILL sova. När man lägger henne på kvällen, då ser man att hon är hur trött som helst. Men hon gör allt för att försöka hålla sig vaken. Igår låg hon i min famn och gjorde bubblor för att inte somna.

Nu har jag vart elak och tagit bilden i en dum vinkel så hon ser väääldigt stor ut, men vad gör det? Haha.
Se så sött, haha!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0