Tråkigt.

Hejhej

Jag kan inte sova!
Ah, nu vaknade Alice nyss, så nu matar jag henne. Men jag kunde inte somna innan det heller. Hoppas verkligen att jag kan somna när hon har ätit färdigt, för nu har jag gått in på varje program jag har på telefonen. Det börjar bli lite tråkigt...

Idag har hela lilla familjen tagit en promenad till Coop för att handla lite. Det blev en omväg hem för att Alice skulle få sova längre, och för att det är skönt att gå såklart :)
Jag skulle nog kunna gå hur långt som helst med vagnen. Det är så mysigt!

Nu ligger Jimmy bredvid och snarkar, hihi, och Alice ligger i min famn och äter. Mys!

Lägger upp en bild från tidigare idag, det är ju så tråkigt utan bilder på bloggen.
Alice ligger och leker med sina nya leksaker. Hon gillar dom massor! Man får inte ta upp henne om hon leker med dom, då blir hon sur, haha!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0