Sjukling

Hejsan!
Det här får bli ett kort inlägg, för det känns som att mitt huvud snart ska sprängas.

Idag och igår har jag i alla fall bara vart hemma. Pluggat lite och så. Egentligen är det ju skola på tisdagar, men jag mådde så dåligt igår på morgonen, så jag stannade hemma och pluggade istället.

Nu sitter jag här och äter en macka med ost på. Och eftersom att jag gillar just den osten (billinge) som fanns i kylskåpet så mycket, så brukar det bli rätt mycket ost på mackan. När jag har tagit en tugga av mackan ser man liksom att lagret med ost är lika tjockt som själva mackan. Hahaha!

Jaja, nu ska jag sluta skriva, och vänta på att min älskling kommer hem så jag får kramas lite med honom :)


sanna

haha så brukar mina mackor med se ut ;D

2011-02-17 | 13:01:27 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0