Tröttis

Tänkte bara att jag skulle skriva ett litet inlägg innan jag går upp och lägger mig i sängen.

Jag sitter i soffan och kollar facebook just nu, tycker allt att jag har pluggat färdigt för idag. På en av frågorna på den här inlämningsuppgiften blev svaret mer än ett A4 långt. Och det var krångliga uppgifter, så jag hann "bara" med två stycken idag. Menmen, det är lååångt kvar tills det ska vara inlämnat, så det gör inget!

Nu har jag precis spelat cityville på facebook. Det är rätt kul faktiskt, haha. Nu ska jag fixa lite på mitt café på facebook, och sen ska jag gå upp till Jimmy. Tror vi ska se på Sveriges mästerkockar, vi missade det igår.

Får väl se om det blir några inlägg imorgon också.
Godnatt! 






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0