2011-07-13

Jag vaknade klockan åtta imorse. Det är en lagom tid att vakna när man inte ska göra något
speciellt, tycker jag :)
Har precis duschat, och nu sitter jag här. Har blivit dålig på att blogga igen, så jag tänkte att jag
skulle skriva något. 

Det enda som snurrar runt i mitt huvud nu för tiden är hur många dagar det är kvar tills Alice
kommer. Eller ja, tills hon är beräknad i alla fall. Man vet ju aldrig - hon kanske bestämmer sig
för att komma lite tidigare :D
...eller senare :(
Haha! Idag är det i alla fall 29 dagar kvar tills hon är beräknad att komma ut till oss.

Meeen...nu ska jag fixa mig lite, för sen kommer Jimmy och hämtar mig. Då ska vi till banken
och växla in massa småpengar och sen blir det lunch på donken med mamma, tror jag :)
Ska försöka bli duktigare på att skriva...får se om det blir ett till inlägg lite senare.
Pusshej!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0