En månad!

Idag är det bara EN månad kvar tills Alice är beräknad att komma!
Jag längtar <3

Idag var vi och köpte färg till spjälsängen. Dom hade en färg som var bra till barnsängar. Den luktar inte, så det gör inget att vi är lite sena med att måla den :)

Jaja, ville bara skriva att det är en månad kvar. Nu ska jag försöka hitta på något att göra.. Bara ligga å lyssna på musik skulle nog vara skönt. Ännu skönare vore det att ligga å lyssna på musik i badet.
Japp, så får det bli!

Patience -Ung & gravid

Ramlade in på din blogg via msn och va kul säger jag bara :)! Är också ung (18/93a) och väntar mig en son 11 augusti, exakt samma dag :) hehe.

2011-07-12 | 00:07:37 | http://mylovingbaby.blogg.se/
Jenny

nu vill vi se en bild på magen igen :D !

2011-07-13 | 15:10:40 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0