Förvärkar...

Idag är jag såå trött! Har inte sovit mycket inatt, för jag har vaknat av förvärkar (som gör mycket mer ont än vad dom gjort innan) hela natten...även hela dagen idag. Det kommer och går. Men dom är inte regelbundna, så det är nog ingen bebis på gång än. Och tur är väl det - bebis får allt vara kvar i magen någon vecka till! Hon måste ju bli helt klar, eller hur? :)

Eftersom att jag har varit så trött och haft ont idag så har jag inte vart till biblioteket, som jag hade tänkt. Menmen, jag pluggar utan bok sålänge, och det går väl ganska bra i alla fall. Det går bättre och lättare än vad jag trodde :)

Jag tänkte baka idag. Blev sjukt sugen på nybakat bröd imorse, så jag bara måste baka bröd... Ska göra det nu. Det är säkert inte bra att bara ligga still när man har ont ändå, så kan lika gärna baka lite. Det är ju inte så jobbigt :)

Senare ska jag och Jimmy åka till mormor. Vi ska åka till Coop och hämta ut ett paket åt henne...kläder till lilla Alice :)
Annars ska jag bara vila resten av dagen. Jag har ooont!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0