Godmorgon!

Egentligen vaknade jag för nästan en timme sen, men man kan väl vara trevlig och säga godmorgon ändå..? Haha. 

Nu sitter jag här och äter frukost i alla fall. Rostat bröd, honungsmelon och lite oboy! Jag har blivit galen i oboy. Dricker det varje dag nu...haha. 
När jag har ätit klart och vaknat till lite mer, så måste jag plugga. Fixade böcker igår, så nu hoppas jag att det blir lite lättare! Den här kursen var inte rolig alls. Det är inga frågor man ska svara på, man ska bara skriva massa saker om kommunikation och så. På en uppgift ska man även skriva egna frågor till andra. Sånt är svårt, tycker jag. Men det ska nog gå bra i alla fall :)  Vill bli klar med den här kursen nu, så att jag kan börja på nästa. Det är ju alltid bra att ligga lite före kursplanen. Speciellt när Alice kommer, så man slipper stressa med skolan då :) 

Så idag får det bli en pluggdag! Så mycket jag hinner i alla fall. Jag ska till mormor med mamma och Malin runt klockan 13. Och klockan 18 ikväll ska jag och Jimmy åka till farmor och farfar.
För idag har vi namnsdag. Nästan alla tjejer i min släkt heter Margareta i mellannamn. Så då ska vi dit och äta tårta! Haha :)

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen, och sen blir det plugg!

Förresten, idag blir lilla Zacke tre månader!
Grattis Zackebebis!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0