Hejhopp

Nejmen, två inlägg på en dag..? Det är inte ofta, haha. 

Som jag skrev förut så var jag och Jimmy till banken och skulle växla massa småpengar. Men det fanns ingen sån automat på någon av våra banker, så vi fick hämta rör som vi får stoppa i pengarna i istället. Drygt!
Efter det skulle vi egentligen ätit donken med mamma, men hon kunde inte då. Så vi åkte till en kina-restaurang och åt lunchbuffé där istället. Det var riktigt gott idag :)
När jag kom hem igen så kom mamma, Malin, Amanda, Fabbe och Zacke hit och fikade lite. Dom gick för nästan en timme sen.

Och sen dess har jag inte gjort så mycket faktiskt.
Borde plugga lite. Men det är så svårt utan bok! Det är ju ingen speciell kursbok till den här kursen, man får hitta en själv. Så dumt. Jag vet ju inte vad jag behöver för bok..? 
Jaja, får gå till biblioteket imorgon och se om jag hittar någon bok som passar. 

Nu börjar det kurra lite i min mage...igen, hahaha. Så jag ska nog gå och se om jag hittar något gott i kylskåpet.. :)




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0