Helgen :)

Har ju inte skrivit sen i fredags, så jag tänkte att jag skulle skriva lite om helgen :)

I fredags när Jimmy slutade jobbet så åkte vi till Västerås och hämtade barnvagnen. Den är jättefin, och jag är väldigt nöjd! Blir fint med en rosa filt och så där i sen, hehe :')

När vi hade hämtat barnvagnen hämtade vi pizza och åkte hem. Sen blev det att se på House och bara mysa resten av kvällen. 

På lördagen var vi bara hemma fram tills klockan tre ungefär. Då åkte vi iväg och köpte penslar, och sen åkte vi vidare till mamma och började slipa spjälsängen. Sen blev det mat, mamma gjorde en fläskfilégryta med kantareller, det är sjukt gott! Efter maten blev det att slipa klart sängen, sen blev det lite fika och åka hem. 

Igår var farmor och farfar här och fikade och kollade på lägenheten. När dom åkte härifrån så blev det att åka ut till mamma igen. Där blev det mat, sen målade vi spjälsängen. Nu ska vi bara måla en gång till, sen är sängen klar! :)
Inte för att bebis ska sova i den under dom första månaderna, hon har ju en söt liten vagga, men det är ändå skönt att ha sängen klar tills hon ska börja använda den :)

Det är nog allt vi har gjort i helgen! Nu ska jag fixa mig lite. Kommer nog upp ett till inlägg om någon timme...





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0