Helgen

Har inte skrivit sen i fredags, så jag tänkte att jag skulle skriva lite om helgen i alla fall. Men skyll inte på mig om det är något som inte stämmer... Jag har blivit lite snurrig - blandar ihop allt, glömmer saker...haha!

I fredags kom ju Jimmys föräldrar hit. Dom hade med sig dom sista sakerna från Trollhättan. Typ köksbord (äntligen), datorbord, ett skåp, smågrejer och även bebisgrejer! Bland annat en vagga och en vibrerande babysitter. Hahaha!
Så nu börjar det bli lite mer ordning här i lägenheten. Riktigt skönt!
När vi hade fått upp allt till lägenheten så åkte vi ut till mamma och fikade lite. Till slut åkte vi hem, fixade lite och gjorde tacopaj. Den blev sjukt god! 

På lördagen när vi vaknade åt vi frukost, och sen kom mamma hit på en snabbfika vid klockan ett ungefär. När mamma hade åkt så fixade jag mig lite, sen åkte vi till ikea. Det var jobbigt för mina "små" fötter...dom blev ännu större! Haha, dom svullnar upp direkt. Menmen, det är bara att stå ut. Det är ju bara 22dagar kvar nu! :)
Hm...på ikea åt vi först lite mat, jag och Sussi åt fläskytterfilé, Jimmy och Dan åt köttbullar. Jag tyckte inte att det var så jättegott, men det är ju ikea så det förstår man väl. Efter ikea blev det att handla mat, sen åka hem och bygga ihop det vi hade köpt och fått. Sen åt vi grillad kyckling med potatissallad. 
Efter det blev det en halv film, sen somnade vi, haha. 

På söndagen skulle dom åka hem. Och eftersom att dom hade ställt bilen ute hos mamma (här finns det inga besöksparkeringar där man får stå länge), så åkte vi ännu en gång ut till mamma och fikade lite. Sen skulle mamma åka och jobba. Då åkte jag och Jimmy hem till oss, och Dan och Sussi åkte tillbaka till Trollhättan igen. 

Så helgen var rolig, men det gick sjukt fort! 

Ni har väl inte sett våran fina, lila vägg i köket förresten..?
USCH, vad jag hatar den! Hahaha!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0