Hoppsan..

Det är visst över en vecka sen jag skrev här... Men jag får skylla på flytten :)
Nu har vi i alla fall flyttat in, och fått lite ordning! Det är fortfarande lite möbler och grejer som fattas, men Jimmys föräldrar kommer upp med resten av sakerna nästa helg. Så vi får stå ut så länge, haha. 

Vi hade ju inte kollat på lägenheten innan vi flyttade in, så i fredags var första gången vi såg lägenheten. Den är rätt fin, faktiskt. Köket är fint! Det är nya fina skåpluckor och vi ska snart även få nytt kylskåp och ny spis. Tyvärr är det en lila vägg som förstör allt där...jättelila! Hahaha, men det får vi måla över, så det blir nog fint. 
I sovrummet var det jättefina tapeter i alla fall, det är det finaste rummet just nu, haha. 

Idag har vi varit till mormor och fikat, och sen åkte vi till mamma och åt mat. Nu är vi hemma. Jimmy fixar med skrivaren och jag sitter här och kollar runt lite. 
Imorgon ska vi till MVC på förlossningsinfo. Det är bara 5 veckor och 2 dagar kvar tills lilla Alice är beräknad nu! Och hon har fixerat sig nu också. Barnmorskan sa att hon kanske kommer tidigare.. Men det får vi väl se :) 

Jag glömde ju skriva om vecka 35 i fredags, så jag tror jag hoppar över det. Hoppar över vecka 35 och skriver om vecka 36 nu på fredag istället, det är ju bara tre dagar kvar. 






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0