Vaaarmt...

Bläh, är det bara jag som tycker att det är väldigt varmt idag? Jag sitter här och äter på en isbit just nu, hahaha. 

Idag hämtade Jimmy mig vid halv ett, för vi skulle på möte på MVC. Mitt järnvärde hade gått upp till 121. Förra gången var det 109, så det var bra gjort tyckte barnmorskan. Det ska ligga mellan 120 och 140 sa hon, så det är väl precis på gränsen. 
Hjärtljudet och sf-måttet såg också bra ut, nu följer jag kurvan jättebra :) 

Hm...vad mer?
Jo, juste! 
Jag var tvungen att ta blodprov idag också. Inte bara ett stick i fingret idag, alltså. 
På inskrivningen på MVC tar man ju blodprover, och så får man ett papper som man ska ha med sig till förlossningen där det står bl.a blodgrupp. Och jag har ju bytit efternamn, så det står fel på det pappret. Så idag var vi tvungna att ta nya blodprover, för att det skulle stämma. 

Jaja, det jag ville skriva var att hon satte en JÄTTESTOR tejpbit på armen när hon var klar.
Seriöst - hur stor är nålen dom sticker in? En millimeter? Jag vet faktiskt inte hur stor den är, men SÅ tjock är den ju inte i alla fall. Det skulle ju bara behövas ett liiitet plåster, för man blöder ju typ ingenting heller efter ett blodprov, eller hur? Men nejnej, här ska vi sätta en stor pappersbit och en JÄTTESTOR tejpbit på armen.
Hahaha, lite dumt :)

Jag brukar dra bort plåstret direkt när jag kommer ut, men det här får nog sitta kvar ett tag (hatar att dra bort stora plåster).
Lär inte vara så skönt att dra bort det där... AJ! 






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0