Tråkväder

Godmorgon :)
Jag vaknade för över en timme sen, men ändå. Har knappt sovit något inatt heller, jag har vaknat ungefär en gång i timmen sen klockan ett. Jobbigt! Fast inatt har jag inte haft lika ont i alla fall, och det är ju skönt. 

Idag kommer i alla fall Jimmys föräldrar hit. Nu får vi äntligen köksbordet! Än så länge har vi ju suttit i köket med balkongmöblerna...hahaha! Ska bli skönt att få ett riktigt bord och riktiga stolar nu. Och så har dom ju även med sig andra möbler och smågrejer som har stått i Trollhättan tills nu. 
Senare skulle vi tydligen till mamma också. :)

Nu ska jag strax lägga upp ett annat inlägg här, går ju in i vecka 37 idag! 
Och sen ska jag baka bröd! Det blev inget brödbakande igår. Jag fick för ont, och så råkade jag somna en stund efter att jag hade skrivit klart det inlägget. Så NU ska jag baka! Sen blir det nog att städa lite..




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0