Byta blogg?

Jahapp, jag heter inte Nina Mattsson längre. Nu heter jag Nina Karlsson. Och då kan jag ju inte ha en blogg som heter ninamattsson. Så jag måste byta bloggadress. Men jag tror inte att det går..? Så jag får nog göra en helt ny blogg :/
Tråkigt, eftersom att jag nästan börjar bli klar med den här bloggdesignen nu. Och så har jag ju massa inlägg som jag vill ha kvar från den här bloggen också! Om jag byter blogg så får jag lägga över inläggen från den här bloggen, till den nya. Jag har ju skrivit så mycket om bebis och sådär, och det vill jag ju ha kvar. 
Om jag gör så, så är det ju bara datumen på inläggen som blir fel. Men det gör ju inte så mycket. Jag har ju skrivit datum på många inlägg så... Annars är det ju bara att skriva in datumet i själva inlägget när jag lägger in det i nya bloggen.

Jaja, antagligen blir det en helt ny blogg snart. Men jag bloggar från den här bloggen så länge. Tills jag har fixat i ordning en ny :)




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0