Duktiga jag

Hejsan! 

Idag har jag vart duktig och tvättat fyra maskiner tvätt. Dessutom har jag städat liite här på rummet. OCH så har jag pluggat massor! Så idag har jag vart duktig, tycker jag. Har till och med hunnit med lite yoga, det var skönt! :)

Nu sitter jag här och skriver med bästa Linda på msn, så nu är jag glad. Inte för att jag inte har vart glad tidigare, men man blir liksom lite extra glad när man pratar med henne :) 

Imorgon blir det att åka bil...långt! Typ 35mil, tror jag. Jag och Jimmy ska till Laxsjön för att fira midsommar med hans familj :) 
Så imorgon när vi kommer fram kommer jag nog ha rätt ont, med tanke på foglossningen... Det brukar kännas när jag har suttit stilla för länge, eller rört på mig för mycket. Och imorgon ska jag ju sitta stilla väldigt länge. Inte för att det är SÅ illa, men det gör väldigt ont!
Men vi får väl stanna lite så jag får ställa mig upp, haha :) 

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.. Skriver säkert något imorgon när vi är påväg. 

Juste! Idag är det 50 dagar kvar tills våran lilla prinsessa är beräknad att komma, så jag lägger upp en ultraljudsbild.



E - 16 år och blivande mamma

Gud vilken häftig bild ni har lyckats få på lill tjejen där :)

2011-07-14 | 20:32:40 | http://justababy.blogg.se/
Nina

Ja, eller hur? Tycker den är så söt.

Ser ut som en alien, med jättestora ögon...hahah :)

2011-07-15 | 07:42:43 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0