Nagellacksinlägg

Haha, jag har precis målat naglarna. Och det har inte torkat än...så det är lite svårt att skriva. Men det går!
Jag kunde ju väntat någon minut till med att skriva, så hade det blivit lite lättare att skriva...

Snart ska jag med mami in till stan och handla. Då SKA jag även komma ihåg att köpa ett frimärke så att jag kan skicka iväg lite papper. Har tänkt göra det länge nu, men jag har glömt det hela tiden.. Som vanligt :) haha. 

Igår blev jag klar med Etiken förresten! Tyvärr har jag inte fått något betyg i kursen än, för den nya läraren är seg på att rätta...så jag är fortfarande lite nervös. Fast jag gissar på VG, för det har jag fått på dom flesta uppgifterna jag har skickat in. Men vi får väl se! :)

Förresten...idag är det en månad kvar tills vi får nyckeln till lägenheten!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0