Sjukling

Det blev visst inget mer inlägg i torsdags, som jag skrev att det skulle bli. Jag har ju inte skrivit ett enda inlägg i helgen, så jag tänkte att jag skulle skriva något nu.

Helgen har varit roligare än jag trodde att den skulle bli. Jag trodde att det skulle bli jobbigt här eftersom att alla utom jag dricker och jag har börjat få rätt mycket ont och så, men det har inte varit så farligt faktiskt. Jag har haft ont i ryggen till och från, och så har jag varit ganska trött för jag har inte kunnat sova ordentligt, men annars har det bara varit kul :)

Just nu är Jimmy ute med sin pappa och fiskar igen, och jag sitter här och funderar på vad jag ska hitta på. När dom kommer tillbaka ska vi i alla fall åka och köpa pizza.
Och halstabletter, hoppas jag! Hoppas att affären inte hinner stänga. Jag har blivit sjuk...
Har jätteont i halsen, det gör ont i öronen när jag sväljer och imorse när jag vaknade hade jag nog rätt hög feber och sjukt ont i huvudet. Men nu är det lite bättre, jag har nog ingen feber just nu i alla fall. Det värsta är halsen. Hoppas det går över fort.. 

Nu ska jag gå ut och sätta mig istället, hejhopp :)




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0