Tröttis

Nu tänkte jag att jag skulle vara sådär duktig och skriva TVÅ dagar i rad igen. Haha! Jag måste verkligen lära mig att skriva något varje dag...blir roligare så, tror jag. 

Jag är sjuukt trött! Men jag vill inte gå upp och lägga mig än.. Jag har så ont i benen. Dessutom är det varmt. Och när jag ska sova, så är det dom två värsta sakerna som finns!
Otur att det både är varmt och att jag har ont samtidigt...
Så därför har det blivit sent idag. Men det känns bättre att sitta här och göra något, än att ligga i sängen och snurra runt för att man inte kan sova. Tror inte Jimmy skulle bli så glad heller, om han vaknade hela tiden bara för att jag inte kan somna :)

Idag är det förresten två månader kvar tills lilla Alice är beräknad att komma ut till oss :)
Jag längtar!

Näe, nu är det något djur som låter väldigt läskigt här utanför, så nu tänker jag nog gå upp och försöka sova ändå...
Godnatt!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0