Trallalaa

Har inte skrivit sen i fredags, så det är nog dags nu...

I lördags var jag och Jimmy i Västerås. Mamma skjutsade oss till Erikslund, och där gick vi runt hur länge som helst. Det blev nog en rätt lång promenad där, haha.
Det första vi gjorde var att åka till Barnens Hus och kolla på barnvagnar. Vi bestämde oss för att det får bli en Teutonia Mistral S, så den beställde vi. Och såhär ser den ut: 

Hittade tyvärr bara bild på sittdelen.

När vi var klara på Barnens hus så gick vi runt i massa andra affärer. Bland annat så köpte Jimmy ett par skor, jättefina! Fast dom har jag ingen bild på... 
Sen gick vi till något asiatiskt matställe och åt. Jag åt kyckling och champinjoner med ris och vitlökssås. Sjukt gott!

När vi tyckte att vi var klara i Erikslund så tog vi bussen in till stan. Vi gick på bio och såg Pirates of the Caribbean 4. Men vi tyckte inte att den var så bra, tyvärr... 

Hm...vad har mer hänt sen sist jag skrev?
Igår var mormor och morfar här. Vi satt ute och grillade korv och fikade lite. Annars har jag nog inte gjort så mycket mer. 
Idag får jag väl försöka att börja plugga lite med psykologin. Jag har ingen bok än, men jag hinner ju inte klart med kursen i tid om jag inte börjar nu.. 

Nu ska jag i alla fall se på tv en liiiten stund, sen blir det att leta psykologibok!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0