2011-03-04

Hahaha, när jag skulle skriva datumet där uppe så råkade jag skriva 2010. Har fortfarande inte blivit van vid att skriva 2011, haha.

Hm...senast jag skrev var nog i förrgår tror jag.
Igår vid lunch åkte jag, mamma, Malin och Fabian in till stan. Där åt vi kinamat (äntligen! Har vart sugen på det
lääänge nu), sen handlade vi. Och efter det åkte vi hem igen.
När vi kom hem blev det plugg för mig. Massa uppgifter om muskler. Det var inte så kul, faktiskt.
Menmen, nästa uppgitft verkar roligare i alla fall :)

Nu sitter jag här och ser på film med Fabian. Vi ser på vääärldens bästa björn. Bamse, såklart! Och så spelar jag lite Café på Facebook samtidigt, haha.
Senare idag ska jag vara barnvakt åt Fabian i några timmar, vi får väl se vad vi ska hitta på då. 

Nu ska jag fortsätta se på Bamse!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0