2011-03-13. Fast igår...

Hoppsan, jag glömde visst skriva här igår. 
Men jag får väl skriva nu istället då :)

Igår var jag och Jimmy i Västerås. Vi gick runt i massa affärer och kollade lite. Köpte rätt mycket också, hähä. Hittade till exempel ett coca-cola lypsyl...vi var ju bara tvungna att köpa det, haha! Det luktar cola, jättegott! Haha. 
Jaja. När allt började stänga så gick letade vi efter en restaurang vi kunde äta på. Till slut hittade vi en grekisk restaurang som heter Akropolis. Fast vi åt inte grekiskt... Vi åt fläskfilé med klyftpotatis och kantarellsås. Det var jättegott! Och jag blev jättemätt... 
Sen blev det att hoppa på bussen och åka hem igen.
Hemma kollade vi på melodifestivalen, såklart. Och för en gångs skull vann en av dom bästa! Hoppas det går bra för honom sen också :)

Nu kom Jimmy hem från sin joggingtur, så nu ska jag sluta skriva. 
Pusshej!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0