Malin är bäst

Haha, jag frågade Malin vad jag skulle skriva som rubrik, som ni kanske förstår...

Jahapp, vad ska man skriva nu då?
Igår var det ju skola, som varje tisdag. Fast igår var jag bara där i tre timmar. Förra veckan hade ju halva klassen HLR, som ni kanske kommer ihåg att jag skrev om, och då slutade den andra delen av klassen innan lunch. Så den här veckan var det våran tur att sluta tidigare! :) 
När jag slutade så hämtade mamma, Malin och Fabian mig på skolan och så åkte vi till mormor och åt pannkakor. Jättegott! 

Nu ska jag sitta här och se på våra bästa år, haha.
Skriver väl mer senare!


malin

jag är grym hihihihihi :D

2011-03-02 | 19:18:15 | http://ruffsbaarn.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0