SOL <3

Det är riktigt mysigt väder ute idag. Massa sol, och ganska varmt också. Tyvärr blåser det... Men ändå, det är sol! Hoppas snön försvinner snart, så det kan bli vår någon gång. 

Jag och Jimmy har precis ätit lunch. Stekt falukorv och makaroner :(  Inte min favoritmat kan jag ju säga, haha. Men det går att äta i alla fall. 
Just nu sitter Jimmy och kollar på någon film, och jag sitter och fixar med mitt Café på facebook. Men snart ska jag gå ut, känns inte bra att sitta inne vid datorn när det är så här fint väder.. Haha

Jaja, jag skriver mer senare, för nu är jag så kissnödig att jag snart spricker tror jag, hahaha!

Åh, jag har fått lite nya kläder av mamma. Bara för att hon är bäst :D
Kanske kommer upp någon bild på det senare.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0