2011-05-04

Idag fick jag äntligen kursboken som jag har köpt (okej, Jimmy betalade den åt mig<3). Så nu kan jag äntligen börja plugga Etik. Jag trodde det skulle vara en lätt kurs, för det handlar ju mest om egna tankar och sådär. Men när man ser frågorna så är det inte lika lätt längre... Speciellt inte när boken är jättetunn. Och det står inte mycket i den heller. Menmen, det ska nog gå bra ändå :)

Idag har jag bara vart hemma. Eller okej, jag följde med mamma och handlade lite. Men annars har jag bara vart hemma. Jag har passat en sjuk liten Fabian i typ tre timmar, från det att mamma åkte och jobbade tills Svennis kom hem. Han sov på soffan i lite mer än en timme, sen ville han typ BARA kolla på Svampbob. Haha, så det var ju inte så jobbigt i alla fall. Fast det brukar faktiskt inte vara jobbigt att passa honom heller :)

Nu sitter jag bara här och skriver. Meeen, nu ska jag gå upp till Jimmy och mysa istället. Skriver väl mer imorgon! Pusshejs :)





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





RSS 2.0